WSPARCIE IT
Twoja Firma, Nasza Pasja: Innowacje, Oprogramowanie, Wsparcie IT.
Helpdesk, czyli wsparcie specjalnie dla ciebie
Helpdesk to nieodzowna część współczesnych organizacji, zapewniająca wsparcie użytkownikom systemów informatycznych, także opiekę nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi. Jest to swojego rodzaju „pierwsza linia obrony” w dziedzinie obsługi technicznej, którą przede wszystkim dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klientów. Co więcej, nasi specjaliści są odpowiedzialni za rozwiązywanie codziennych problemów, z jakimi możecie spotkać się w pracy z komputerami i oprogramowaniem.
zakres usług - wsparcie IT
- pomoc zdalna lub z dojazdem
- instalacja i aktualizacja oprogramowania systemowego, użytkowego, antywirusowego
- doradztwo w doborze i instalacja oprogramowania
- pomoc w wyborze, zakup i instalacja sprzętu komputerowego
- dobór, instalacja, a także przywracanie systemu operacyjnego
- konfiguracja zarówno sieci, jak i dostępu do Internetu oraz poczty e-mail
- zabezpieczenie stacji roboczych i ochrona danych (backup, szyfrowanie danych)
- instalacja, łącznie z naprawą systemów operacyjnych (Windows, Linux)
- rozwiązywanie problemów z aplikacjami biurowymi
- diagnostyka, łącznie z wykonaniem drobnych napraw
- konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail i urządzeń mobilnych
- instalacja oprogramowania użytkowego
- diagnostyka urządzeń peryferyjnych
- rozwiązywanie problemów z urządzeniami peryferyjnymi (np. drukarki, projektory monitory, skanery)
- konfiguracja dostępu do Internetu, poczty e-mail, a także urządzeń mobilnych
